fruktkungen

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Denina Johansson - 23 maj 2010 21:36

Hula Hula!


Föe en liten stund sen så kom jag hem från bion som jag och familjen kollat på,vi kolla nemligen på Robin Hood.Bästa filmen ffem tummen upp av fem           


Vile säga god natt också så GOD NATT  

Av Denina Johansson - 23 maj 2010 14:57

Hula Hula!


Jag kollade nyss fokis.se blogg och såg den här coola videon som jag ville visa upp på min blogg så COOL  

Av Denina Johansson - 23 maj 2010 11:29

Hula Hula!


När jag var i spanien så tog jag en massa fotton,för att jag har ett litet bråblem jag hittar liksom ingen mobilslad så att man kan föra över bilder till datorn,för jag har liksom inte heller haft tid att köpa en  Men jag ska försöka att lägga ut bilderna.Det känns liksom lite konstigt nu för att jag har låvagt att lägga ut dom och nu har det gått mer en en månad.

Men jag tänker lägga ut en SKIT bra låt i alla fall!  

Ovido - Quiz & Flashcards