fruktkungen

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Denina Johansson - 9 maj 2010 20:07

Hula Hula!


Jag hitta en massa snygga smycken på internett som jag skulle vilja ha KOLLA IN!

                                         

Allt det här jag nu lagt ut ser så gott ut och s är det skit häftiga smycken!

Av Denina Johansson - 9 maj 2010 13:10

Hula Hula!


Jag hat hittat massor av Lady Gaga skor som jag tänkte visa upp här på bloggen!


              

Jag älskar hennes skor dom är skit coola.Jag skulle lungt kunna bära hennes skor!



                                                  


                  SNACKA OM

Igår när jag vär på konsären,Lady Gaga,så pratade hon lite om att man ska våga vara sig skälv och tro på sig skälv,ärligt talat så tror jag många den kvällen lysnade på henne.Jag menar hon har någ det bästa skälv förtroendet i världen,hon har jätte konstiga kläder och så,och hon bryr sig inte vad andra tycker.Och att det står en massa skvaler i tiningen tycker jag att ni som läser det här inte ska lysna på det GÖR inte jag i alla fall!Den kvällen så fick jag i alla fall bättre skälvförtroende!



Av Denina Johansson - 9 maj 2010 11:44

Hula Hula!


Som ni sekert har läst så var jag på Lady Gaga igår!Det är något som jag aldrig kommer att glöma.Det var så häftigt att uppleva.Jag fattar fortfarande inte att jag sett henne i värkligheten  

    

Ovido - Quiz & Flashcards