fruktkungen

Alla inlägg under maj 2010

Av Denina Johansson - 31 maj 2010 16:17

Hula Hula!


Jag har en väldigt bra nyhet 

Jag har nämligen en slad till datorn så att jag kan föra över bilderna från telefonen till datorn så det tänkte jag göra lite senare,så att ni kan få se bilderna som jag tagigt  Då ses vi senare

HEJ DÅ! 

Av Denina Johansson - 30 maj 2010 15:58

Hula Hula!


Det blev lite sent med frågestunden.För att när jag skulle göra fråge stunden så va min pappa dum,jag fick inte låna datorn.men det är jag läsen för  Haha.

 Men jag kör i gång nu.


fråga 1. av Lilla jag. Vart kommer alla dina fruktiga idéer i från?

SVAR: Jag har alldigt gillat frukternas färger och former,och så har jag alldigt

gillat frukter,så det är nog där ifrån alla mina idéér kommer ifrån.


Fråga 2. av Anonym. Sportar du,isånna fall vilken sport? Och om inte varför?

SVAR: Ja,jag sportar.Jag går på 3 sporter,jag går på fotboll,karate och ridning.


Fråga 3. av Daniella. Vad vill du bli när du blir stor?

SVAR: Jag vill bli många saker.Först så skulle jag vilja bli hajforskare och om jag inte blir det så vill jag bli bagare,och om inte det så vill jag bli polis,och om inte det så skulle jag vilja starta ett katt hotell.Fast jag har bästemt en sak och det är att jag ska starta ett företag,som ska heta deninas smycken  


Fråga 4. av Rebecka B. Vilket är ditt favorit djur?

SVAR:Mina favorit djur är katt,haj,hund,anka dom är så söta.Det var nog mina favorit djur!


Fråga 5. av Zaida. Vilken är din favorit färg?

SVAR: Mina favo färger är gul,rosa,röd och blå   


Fråga 6. av paulinejohansson.bloggplatsen.se.Jag undrar om:

1.hur lång är du?

2.vilken frukt tycker du bäst om?

3.vilken känd blogg tycker du bäst om?

SVAR:

1.Det har jag ingen aning om!

2.Jag tycker nog bäst om vatten melon och apelsin  

3.Jag gillar fokis.se blogg mest.


Fråga 7. av Spirit. Hur har du lärt dig att vara så rolig?

SVAR: Det har jag inten aning om.Jag blev nog bara det,för att jag läser ingen belman bok eller något  Hahahaha!


Fråga 8. av Mamma. Varifrån tror du att du har fått din kärlek för frukt och grönsaker?

SVAR: Jo jag tycker att alla pricis alla frukter och grönsaker har balla färger och former så det är nog där ifrån allt kommer.Det är som när man går in i en mat affär och man är på frukt och grönsaks avdelningen och man kollar sig runt,har ni då aldrig tänkt på hur coolt det är med former och färger?


Fråga 9. av Mamma. Hur kommer det sig att du är så kreativ?

SVAR: Det vet jag inte!  Hahaha!


Det var alla frågor för den här gången.Ha det så bra! Hej då!

Av Denina Johansson - 27 maj 2010 21:48

Hula Hula!


Som sagt så kommer jag att svara på alla era bra frågor på fregag fram mot kvällen så ni får ta och skriva så många frågor ni kommer på  

Ni har en dag på er skän ingen press!



                                                  
              GOD NATT & SOV GOTT!



Av Denina Johansson - 26 maj 2010 21:12

Hula Hula!


Jag kollade in bloggen i dag och jag hade fått massor av fina frågor som jag tänker svara på!Fast jag tänkte vänta tills på fredag att svara på alla fina frågor jag fått av er läsare  Och så kanke jag får några fler frågor! Tänkte säga god natt också!Sov gott  

Av Denina Johansson - 26 maj 2010 11:11

Hula Hula!


Det är ju frågestund och då vill jag att du/ni frågar mig vad du/ni vill.

Så fråga på  

Av Denina Johansson - 25 maj 2010 19:21

Hula Hula!


Jag tänkte ha en frågestund för första gången!Fråga på hur mycket ni vill,hälst

många frågor LYCKA TILL    

Av Denina Johansson - 24 maj 2010 21:09

Hula Hula!


Idag så har jag inte så mycket att skriva om.Förutom att jag har skit ont i halsen!

Som sagt har jag inget att skriva om men i morgon så ska jag skriva om en viktig sak som jag inte orkar skriva om nu.det är ganska kontigt men en då jag skriven omdet imorgon,så jag passar på att säg god natt nu med!  

Av Denina Johansson - 23 maj 2010 21:36

Hula Hula!


Föe en liten stund sen så kom jag hem från bion som jag och familjen kollat på,vi kolla nemligen på Robin Hood.Bästa filmen ffem tummen upp av fem           


Vile säga god natt också så GOD NATT  

Ovido - Quiz & Flashcards